Monday, October 15, 2012

coming up...


Katziing | Konferens för företagare inom kulturnäringar

 

Har du ett företag eller arbetar som frilans inom kulturområdet?

Är du intresserad av att utveckla ditt företagande?

 

Då är det här en dag för dig!

 

Onsdagen den 14 november 2012 | Kl. 10.00 - 17.00

Folkets Hus samt biografen Drakens foajé, Göteborg. Ingång sker via biograf Draken.

Du kan åka med en av våra gratisbussar till Göteborg!

Allt är kostnadsfritt för dig som är verksam i Västra Götaland!

 


Sista dag för anmälan är 7 november

Konferensen består av följande delar

Pecha Kucha-presentationer av kulturföretagare.

Föreläsning med Giep Hagoort.
Samtal om kulturföretagande.
Presentation av regionens nya initiativ för Kulturella och Kreativa Näringar.
Minimässa med organisationer som arbetar för att stödja kulturföretagare i Västra Götaland.


Hjälp oss gärna att sprida detta till alla som du tycker borde vara med!

Välkomna!

Konferensen planeras och genomförs av Nätverkstans projekt KNEP i samarbete med projektet Kvintessensen på Regionutvecklingssekretariatet Västra Götalandsregionen med stöd av Europeiska Regionala Utvecklingsfonden och Europeiska Socialfonden.



Jag kommer antagligen att vara en av Pecha Kucha föreläsarna, har fått förfrågan och tackat ja… Detta tycker jag är ett av de svåraste uppdragen, att kort och koncist presentera mig, jag är ju en maximalist. En utmaning som jag ser framemot att hålla det just kort och koncist, elevator pitch so to speak.

 

 

No comments: